Monday, July 4, 2011

cikgu muda!

1.40pm 4 julai 2011
today, my first day at school!
hari ini, aku bergelar guru!
haha
aku sendiri pun xpercaye ak jdi cikgu...

tdi first class ak masuk,
alhamdulillah semua berjalan lancar...
aku ngaja skit...
then suruh buat latihan,
pusing2... usha dyorg wat...
xtawla oke ke x...
hoho

tpi tapela,
yg penting bdk2 tue bole gelak2 ng aku,
n berani tny soalan kat aku...

harap korang selesa dgn cikgu... >.<

at d end of class tdi,
dyorg sume dtg depan salam dgn aku...
aku plak yg malu2, haha...

cikgu2 laen pakat duk panggil aku cikgu muda...
"cikgu muda, sihat?"
"cikgu hidayah"
"cikgu baru"
haha... pun bole...
sbb dyorg sume mmg da kenai da pun...

selesai utk hari nie...
harap segala urusan dipermudahkan juga lepas nie...

goodluck juge utk cikgu mardhiah!

No comments: