Tuesday, June 7, 2011

Beijing day 1

sebelum cerita tentang trip nie ilang dari ingatan lebih baek aku tulis untuk kenangan aku sendiri...

12hb march tgh mlm aku gerak ke LCCT dengan dua orang rakan aku, asrah dan alan... dorang tolong antakan aku walaupun da ngantuk2 da sume... thanks kawan! thanks juge cik lisa biru! dlm pukul 5 pagi tue, trip dri ipoh sampai ke airport dan kami semua check in bagasi sume2, then tunggu untuk flight kami pada pukul 830 pagi...

masa untuk berlepas


kami selamat tiba di Lapangan Terbang Tianjin, China dalam pukul 4 petang waktu malaysia...then kami bergerak ke restoran muslim untuk makan malam...

kapal terbang kami di
Lapangan Terbang Tianjin China
tour guide
en. CHIN CHIN
antara peserta Kembara Muslim yang sempat bergambar tyme sampai di airport restoran muslim makan malam pertama kami

selesai makan malam, kami terus bergerak ke Bei Ming International Hotel Beijing untuk rehat dan tidur...

gambar yg sempat snap otw ke hotel
fakta 1 : kereta audi sgt banyak (kaya kan?? ke dkt sane murah??)
fakta 2 : ade 6 lorong kenderaan dkt jalan besar di kota Beijing (boleh bayang x besar mane highway dorang??)

selesai disini untuk hari pertama....

No comments: