Friday, August 26, 2011

u deserve it

sedih... sedih... n sedih... haha~ itu ape yg ak rasekn skrg... dis is becoz of me myself... shame on u dayah... smpi menanges ak dibuatnye... huhu~ for those who understand me, they will know why is it im being like this... n for those others, pliss do not think bad about me, im on my way trying to improve myself, n i'll try hard... for those yg da berikan kate2 semangat, i really2 appreciate it... huhu~ thanks ein ana n tika n others... korang selalu ade utk berikan ak semangat...
"ur time will surely come, surely and better", "u will be soon after us" insyaAllah hopefully, amin~
"ade hikmah dayah", i'll remember dat... thanks...


for those yg akan graduate tahun nie, congratulation!!! =]

p/s : sorry, ayat tonggang terbalik mengikut emosi semasa yg sama tonggang terbaliknya... huhu~



No comments: